Panaszkezelés
A szolgáltatással kapcsolatos panaszát benyújthatja személyesen, ill. telefonon, ügyfélszolgálati időben
ügyfélszolgálatunkon, továbbá levélben, vagy e-mailben.
Ügyfélszolgálati idő:
Hétfő: 08:00-14:00;
Kedd: 08:00-14:00;
Szerda: 07:00-19:00;
Csütörtök: 08:00-14:00;
Péntek: 07:00-13:00;
Levelezési címünk:
KÉMÉNY Zrt.
8000 Székesfehérvár, Kertalja u. 11.
E-mail címünk:
A panasz beérkezését követő 30 napon belül kivizsgáljuk és a vizsgálat eredményét, valamint a megtett intézkedéseket indoklással együtt megküldjük az ingatlan tulajdonosának, használójának, kivéve azon szóbeli panaszt, amelyet azonnal orvosolni tudunk.
A válaszadási határidő helyszíni vizsgálat, vagy valamely hatóság megkeresésének szükségessége esetén egy alkalommal legfeljebb tizenöt nappal meghosszabbítható.
Amennyiben a panasz vizsgálatának eredményével nem ért egyet jogorvoslati kéréssel az alábbi szervekhez fordulhat:
Fejér Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság (8000 Székesfehérvár, Szent Flórián Körút. 2. 8001 Székesfehérvár, PF.: 238, tel.: 0622/512-150; [email protected]);
Székesfehérvár Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala (8000 Székesfehérvár, Városház tér 1. Dr. Bóka Viktor Jegyző; tel.: 0622/537-100; [email protected]);
Lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testület;